رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از ارسال 900 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: 30 رسانه در این جشنواره آثارشان را ارسال کردند.

ارسال 900 اثر از 30 رسانه گلستان به جشنواره ابوذر

به گزارش گلستان ۲۴؛ میثم قرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر 29 دی ماه جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود، آغاز این مراسم ساعت 9 صبح پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری این رخداد رسانه‌ای را برای دستیابی به اهداف متعالی بسیج رسانه موثر خواند و تصریح کرد: خروجی جشنواره ابوذر و فعالیت‌های رسانه‌ای باید مورد بازنگری قرار بگیرد تا ارائه آثار کیفی بتواند اثربخش باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان افزود: سخنران محوری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان فرمانده سپاه و استاندار گلستان خواهند بود.

قرایی با اشاره به ارسال 900 اثر از سوی 85 شرکت کننده و 30 رسانه بیان کرد: جشنواره ابوذر فضای خوبی در هم افزایی رسانه‌های استان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع جانبی در برگزاری جشنواره ابوذر ابراز کرد: این جشنواره با محوریت «سردار دل‌ها» سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده جشنواره ابوذر را در برگزاری مسابقات، مرا نقد کن، ورک‌شاپ، تئاتر با موضوع رسانه، سرود و موشن‌گرافی، تریبون آزاد اعلام کرد.

قرایی با تاکید بر اینکه خروجی جشنواره رسانه‌ای ابوذر باید اتفاق تحول برانگیز باشد، گفت: مشی ابوذری در اصحاب رسانه تقویت شود تا شاهد حل مشکلات در جامعه باشیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار