مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: به‌رغم بارش برف و یخبندان در محورهای کوهستانی استان با تلاش نیروهای راهداری همه راه‌های استان باز است و تردد در مناطق کوهستانی فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

همه محورهای استان گلستان باز است؛ تردد در مناطق کوهستانی فقط با زنجیرچرخ

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: در روزهای اخیر با توجه به فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان 32 اکیپ راهداری در مناطق و جاده‌های کوهستانی استان مستقر شدند.

وی افزود: به‌رغم بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی و وقوع یخبندان با اقداماتی که از سوی اکیپ‌های راهداری انجام شد، در حال حاضر همه راه‌های استان باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای کوهستانی استان فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و پلیس راه اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیرچرخ را در این محورها نمی‌دهد.

وی بیان داشت: عملیات نمک پاشی و برف‌روبی در محورهای کوهستانی نیز با تلاش نیروها و تجهیزات راهداری در حال انجام است. با این حال رانندگان و مسافران پیش از سفر و تردد در این محورها حتما از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

میقانی درباره یک‌طرفه شدن جاده روستای زیارت نیز اظهار داشت: در پی بارش برف در مناطق بالادست شهر گرگان، شاهد تردد تعداد زیادی از خودروها در این محور بودیم که یک‌طرفه شدن این جاده به‌خاطر مسائل ترافیکی بود و در حال حاضر مشکلی برای تردد در این محور وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار