معاون اداره کل راهداری گلستان خبرداد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از بارش برف و باران در اکثر مناطق استان خبرداد و گفت: رانندگان تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

بارش برف و باران در گلستان/ رانندگان زنجیرچرخ همراه داشته باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا بیکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از روز گذشته (یکشنبه) بارش باران در سطح استان شروع شده و جاده های گلستان لغزنده است.

بیکی اضافه کرد: هم اکنون بارش برف در مناطق کوهستانی و بارش باران در سطح استان را شاهد هستیم ولی محورها باز است و تردد در آن روان است.

وی افزود: ۳۲ اکیپ راهداری در جاده‌های استان از روز گذشته آماده باش بوده تا به تردد ایمن و روان خودروها کمک کنند.

بیکی با بیان این که از ظرفیت بخش خصوصی و دستگاه های آن ها هم در این ایام استفاده می کنیم، افزود: با توجه به وزش باد راهداری در همه شهرها مخصوصاً در گرگان، علی آبادکتول و جنگل گلستان بازدیدهایی داشته و خوشبختانه در این زمینه مشکلی از نظر افتادن شاخه و تنه درختان نداشتیم.

وی ادامه داد: روز گذشته بارش برف از درازنو شروع شد و کم کم توسکستان، خوش ییلاق، افراتخته و دوزین را هم در برگرفت لذا رعایت قوانین ایمنی و داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه الزامی است.

بیکی تصریح کرد: با توجه به این که فعالیت این سامانه امروز در شرق گستره تر و همراه با باد شدید خواهد بود و چون این امر کولاک ایجاد می کند بنابراین مردم تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیزکنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار