دبیر ستاد انتخابات گلستان:

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۳۸۹ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در گلستان پیش بینی شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز ۲۳ بهمن اسامی نهایی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط حوزه های انتخابیه شش گانه در سطح استان منتشر می شود.

وی افزود: تبلیغات کاندیدا از ساعت ۲۴ امشب آغاز خواهد شد و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: تبلیغات باید براساس موارد قانونی که در قانون انتخابات وجود دارد، انجام شود. تاکنون در غرب و مرکز استان برای کاندیدای سه حوزه انتخابیه جلساتی را برگزار کردیم و تمامی باید و نبایدهای تبلیغات را برای آنها تشریح کردیم.

 ملک حسینی با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۳۸۹ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۱۰۰ شعبه ثابت و ۲۸۹ شعبه سیار است.

وی ادامه داد: ۵۸۵ شعبه شهری و ۸۰۴ شعبه روستایی داریم. همچنین یک شعبه برای اخذ آرای اقلیت های دینی در گرگان در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: دستگاه های احراز هویت روز گذشته دریافت شد و طی امروز یا فردا به حوزه های انتخابیه تحویل داده خواهد شد. تمامی حوزه های ما مجهز به دستگاه احراز هویت خواهند شد.

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار