رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی امسال 376 تن مرغ گرم در شهرستان توزیع شد.

توزیع 376 تن مرغ گرم در گنبدکاووس / جریمه ۲۹ میلیارد ریالی متخلفان صنفی

به گزارش گلستان ۲۴؛ خلیل رجبلی روز گذشته در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان گنبد، اظهار کرد: در راستا کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی امسال 56 تن گوشت قرمز منجمد، 800 تن مرغ منجمد، 38 تن برنج هندی، بیش از یک هزار تن شکر صنفی،صنعتی و 376 تن مرغ گرم و هزار بسته کاغذ A4 توزیع  شده است.

وی افزود: در 10 ماه گذشته 701 گشت مشترک و پنج هزارو926 مورد بازرسی انجام شده که در این رابطه 381 فقره پرونده به ارزش ریالی 29 میلیارد و 765 میلیون ریال تشکیل شده است.

رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: تعهد اشتغال این اداره  یک هزارو 850 نفر در سال جاری است که تاکنون بیش از تعهد خود اشتغال ایجاد کرده و این اشتغال به یک هزارو 914 نفر رسیده است.

وی درباره نظارت بر توزیع گاز مایع  LPG گفت: یکی از مشکلات کشوری در توزیع گاز مایع  LPG بود که با نظارت ها و بازرسی های صورت گرفته و با همکاری اداره گاز و شرکت نفت قرار شد توزیع این گاز از ساعت 8 صبح الی پنج بعدازظهر انجام شود.

رجبلی افزود: از 190 بازرسی انجام شده در توزیع گاز مایع LPG تعداد 13 فقره  پرونده به سبب عدم درج قیمت و گرانفروشی به ارزش ریالی 39 میلیون و 500 هزار ریال تشکیل شده است.

وی  از بازگشایی نمایشگاه فروش بهاره در اسفندماه خبر داد و خاطر نشان کرد: 17 تا 23 اسفندماه امسال نمایشگاه فروش بهاره شامل عرضه انواع آجیل،پوشاک، کیف و کفش، میوه شب عید و دیگر مایحتاج اصلی مردم در پشت اداره گاز دایر می شود.

رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان گنبدکاووس درباره عملکرد نانوایی ها اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته 75 فقره مورد کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و غیره به ارزش ریالی یک میلیارد و 951 میلیون و 865 هزار ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی گفت:30 واحد برای فعالیت در شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 15 واحد به بانک ارجاع شده و تاکنون پنج واحد به مبلغ 406 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

رجبلی خاطر نشان کرد: طرح نظارت تنظیم بازار از اول اسفندماه تا 15 فروردین سال1399 اجرا می شود و کیوسکی در میدان مرکزی برای دریافت شکایات مردمی فعال است تا این شکایات سریع پیگیری شود.
رئیس دامپزشکی شهرستات گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 18 میلیون و 392 هزارو582 قطعه در شهرستان جوجه ریزی شده است که به طور میانگین ماهانه یک میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

نادر گوگلانی افزود: در گشت های مشترک و بازرسی های انجام شده چهار هزارو 185 کیلو فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد و در این رابطه 92 نفر به دستگاه قضایی و اداره تعزیرات معرفی شدند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار