مدیر حج و زیارت گلستان:

میرقاسم پور گفت: بیش از ۷ هزار نفر در استان گلستان پیش ثبت نام عتبات عالیات عید نوروز را انجام دادند.

بیش از ۷ هزار گلستانی برای عتبات نوروزی ثبت نام کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیش از 7 هزار نفر از مشتاقان زیارت عتبات عالیات پیش ثبت نام سفر زیارتی در ایام نوروز را انجام دادند که بر حسب قرعه کشی اعزام می شوند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: پس از انجام قرعه کشی برای زائران پیامک ارسال می شود که پس از آن می توانند به سایت مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که موفق نشدند پیش ثبت نام انجام دهند می توانند به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

میرقاسم پور اظهارداشت: اعزام زائران در ایام نوروز از (24 اسفند) تا (9 فروردین 99) انجام می شود و هزینه اعزام در این ایام 300 تا 400 هزار تومان با روزهای قبل این تاریخ متفاوت است.

 

وی ادامه داد: با توجه به برقراری امنیت در عراق، بعد از وقفه سه ماهه نخستین کاروان زمینی عتبات استان گلستان امروز (چهارشنبه 30 بهمن) وارد کشور عراق می شوند و تا (23 اسفند) اعزام های عادی انجام می شود.

 

مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد: زائران برای اعزام زمینی و هوایی نیز می توانند به صورت حضوری به 48 دفتر زیارتی سطح استان مراجعه و ثبت نام کنند.

 

وی، هزینه زمینی عتبات را یک میلیون و 800 هزار تومان تا دو میلیون و 300 هزار تومان و هوایی را سه میلیون و 700 هزار تومان تا 4 میلیون تومان برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار