نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر ادامه تلاش‌ها برای بازسازی کامل و تحویل منازل مسکونی سیل‌زدگان گفت: با توجه به سرمای هوا تلاش مسئولان باید اتمام واحدهای مسکونی سیل‌زدگان در ماه‌های باقیمانده تا نوروز باشد.

آیت‌الله نورمفیدی: واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تا عید نوروز تکمیل و تحویل مردم شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه چهارشنبه در دیدار قائم مقام نماینده ولی فقیه، سرپرست و معاونان بنیادمسکن استان گلستان با ایشان اظهارداشت: درگذشت ناگهانی مدیرکل فقید بنیادمسکن که انسانی پاک، ساده زیست، مومن، مردمی، دلسوز و یاور محرومان بود، ضایعه‌ای برای همه مردم استان است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه مسئولیت‌ها امانتی است که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، گفت: باید از فرصت خدمت‌رسانی به مردم به شایستگی و برای حل مشکلات و مسائل مردم استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگر سخنانش با اشاره به خسارت‌های سیل ابتدای امسال به واحدهای مسکونی شهری و روستایی افزود: با توجه به سرمای هوا تلاش مسئولان باید اتمام واحدهای مسکونی سیل‌زدگان در ماه‌های باقیمانده تا نوروز باشد.

وی با قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن در بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده گفت: تلاش‌ها برای بازسازی کامل و تحویل منازل مسکونی سیل‌زدگان باید با شدت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

حسینی، سرپرست بنیاد مسکن استان نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان ارائه کرد و گفت: کار تعمیر واحدهای خسارت دیده به اتمام رسیده و ساخت 99 درصد واحدهای تخریبی نیز آغاز شده است.

وی گفت: دولت در تلاش است تا کمک‌های بیشتری به سیل‌زدگان داشته باشد و تا کنون نیز 160 میلیارد تومان کمک بلاعوض به خانوارهای خسارت دیده پرداخت شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار