حمیدی با اشاره به آمادگی شهرستان گرگان در روز انتخابات، گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی در قالب نمایندگان فرماندار، منشی و کاربران انتخابات در نظر گرفته شده است.

آمادگی شهرستان گرگان برای برگزاری انتخابات/ توزیع و جانمایی شعب اخذ رای در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی» امروز (پنجشنبه یکم اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: امروز آخرین روز آمادگی برای برگزاری انتخابات است و در این جلسه هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات با مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: در شهرستان گرگان 233 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد 47 شعبه بخش بهاران، 64 شعبه در بخش مرکزی و 122 شعبه در شهر گرگان در نظر گرفته شده است.

 

حمیدی یادآور شد: با وجود اینکه توزیع جمعیتی گرگان 70 درصد شهری و 30 درصد روستایی است تقریبا میزان شعب روستایی و شهری در شهرستان با هم برابر است.

 

وی تاکید کرد: در ستاد انتخابات شهرستان و هیئت اجرایی جلسات مختلفی برای توزیع و جانمایی شعب و دسترسی مردم انجام شده و تعداد شعب اخذ رای افزایش پیدا کرده است تا با سهولت اخذ رای اتفاق بیفتد.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: یک هزار و 500 نفر عوامل اجرایی در قالب نمایندگان فرماندار، منشی و کاربران انتخابات در نظر گرفته شده و آموزش های لازم را این افراد سپری کردند و آمادگی دارند که در روز انتخابات کار را آغاز کنند.

 

حمیدی افزود: شور و شوق انتخاباتی در شهرستان گرگان را شاهد هستیم و در مقایسه با دوره های قبل خیابان ها خلوت تر شده و این مهم به دلیل وجود فضای مجازی و تبلیغات ارزان آن است.

 

وی با بیان اینکه در تبلیغات انتخابات کمترین حاشیه را در شهرستان گرگان شاهد بودیم، گفت: هزینه های تبلیغاتی افزایش یافته است و قطعا فردا (جمعه 2 اسفند) شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

حمیدی با بیان اینکه 20 هزار پرس غذا برای دست اندرکاران انتخابات در نظر گرفته شده است، بیان کرد: 10 درصد از هزینه های انتخابات تاکنون پرداخت شده است و با وجود ماده 11 انتخابات که بیان می کند که تمام امکانات در دستگاه های اجرایی در اختیار ریاست ستاد انتخابات شهرستان است ولی با این وجود به دستگاه های اجرایی فشار نیاوردیم.

 

وی گفت: قطعا رسانه های معاند دشمن در روز انتخابات بیکار نخواهند نشست و باید به این مهم اهتمام شود که انتخابات آبروی نظام است و باید از آرای مردم صیانت کنیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار