در شورای اداری گنبد مطرح شد:

در جلسه شورای اداری فرمانداری گنبد که در آستانه انتخابات ۷ اسفند برگزار شد فرماندار گنبد با اشاره به شور انتخاباتی این روزها در شهرستان گفت: در این شور و هیجان این روزها به گفته استاندار، گنبد آرام ترین شهر استان است و البته تا کنون هیچ گزارش امنیتی نیزدر این حوزه نداشتیم.

از نام بردن گنبد به عنوان آرام ترین شهرگلستان تا بنر ۱۲ متری یک کاندیدا برای تبلیغات

 به گزارش گلستان24، در این جلسه محمد حمیدی در کنار شور و شوق انتخاباتی که در شهرستان شاهد هستیم به برخی تخلفات جالب از جمله نصب بنرهای۱۲ و ۶ متری از سوی برخی کاندیداها اشاره کرد .

وی ادامه داد چندین عدد بنر ۶ متری و یک عدد بنر ۱۲ متری و حدود ۱۲ کیسه پوستر ممنوعه جمع آوری شده است و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می شود و مکانهایی را نیز شهرداری در شهر برای تبلیغات و نصب پوستر مشخص کرده است و ما تا کنون برخورد جدی نداشتیم و تنها مدیریت شده است.

IMG_4628
حمیدی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در گنبد خبر داد و افزود: ۴۰۰۰ هزار نفر دست اندر کار برگزاری انتخابات در شهرستان هستند که از این تعداد یک هزار ۱۲۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی شعب اخذ رأی هستند.

وی همچنین از در نظر گرفتن ۲۹۰ دستگاه انواع خودرو برای روز انتخابات خبر داد.

213
محمد حمیدی با عنوان حضور حداکثری به عنوان یک موضوع اثرگذار در داخل و کشور اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که برگزاری انتخابات تنها برای قاعده مند کردن مدیریت کشور نباشد.

فرماندار ویژه گنبد با اشاره به فضای آزاد انتخابات خصوصا در میان قومیت ها اذعان کرد: دشمن همواره به دنبال استفاده از امواج برای آسیب رساندن است و تمام تلاش های ما برای ایجاد بستر برای تاکید به حضور حداکثری است و دستگاههای خدماتی باید بیشتر آمادگی داشته باشند.

IMG_4647
حجه الاسلام محمد حسین سبحانی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به خدمت به مردم به عنوان یک فرصت برای مدیران گفت: هر گونه قصور در خدمت رسانی باعث بدبینی مردم به نظام ، اسلام و قرآن می شود.

وی نیز با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند گفت: مردم ایران باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای، عظمت نظام را به دنیا نشان دهند و این ساس کار است.

صیانت از آراء مردم به عنوان یک وظیفه شرعی مسئله دیگری بود که سبحانی بر آن تاکید کرد و گفت : طبق فرموده رهبر انقلاب رای مردم حق الناس است و صیانتاز آن وظیفه سنگینی است که بر عهده برگزار کنندگاه انتخابات ی باشد.

انتهای پیام/

منبع: قابوس نامه


 

ارسال نظر

آخرین اخبار