منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت مدافعان عرصه سلامت خواستار تسریع فراهم شدن تمامی نیازهای پیشگیری و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا شد.

نیازهای پیشگیری و درمانی برای مقابله با کرونا فراهم شود/ آرامش به مردم بازگردانده شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجاهدت پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی که خالصانه در راستای سلامت مردم تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم لازم است نیازهای پیشگیری و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا در استان به سرعت فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان گلستان این روزها به لحاظ ورود ویروس نوپا «کرونا» اندکی آزرده خاطر است، گفت: ما در تاریخ خودمان شاهد پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیر این ملت بوده‌ایم، تردیدی ندارم کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران سختکوش در این عمل جهادی به زودی بر قله‌های فتح و ظفر حکم‌فرما خواهد شد.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ نعمت سلامت و امنیت را در فرهنگ اسلامی بااهمیت خواند و تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی از دو نعمت به نیکی یاد شده است نعمت سلامت و امنیت؛ که اگر قدرش را نداریم با مشکل مواجه می‌شویم.

منتظری با بیان اینکه نگران تهدید سلامت جامعه هستیم خطاب به مردم استان گفت: باید روحیه خودمان را تقویت کنیم، این ویروس به همه جا سرک می‌کشد، آمارها نشان می‌دهد که به لطف الهی روند افرادی که از بیمارستان و مراکز درمانی ترخیص می‌شوند امیدوار کننده است و روز به روز تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی در حال افزایش است.

* به جای هراس و وحشت باید بیشتر به عنصر مراقبت توجه کنیم

وی با تاکید بر اینکه به جای هراس و وحشت باید بیشتر به عنصر مراقبت توجه کنیم، ابراز کرد: از مسوولان استانی از جمله استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کادر خدوم بهداشت و درمان استان انتظار است از تمام ظرفیت‌ها برای بهبودی کامل، پیشگیری و بازگرداندن آرامش بیشتر مردم استفاده کنند.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه به ما نشان داد اگر ما فعل خواستن را صرف کنیم و آستین همت را بالا بزنیم می توانیم بر خیلی از مشکلات فائق آییم و پیروز شویم.

منتظری ابراز امیدواری کرد با توجه به تلاشی که کادر بهداشت و درمان استان دارند به زودی استان گلستان از این مشکل پیشرو رهایی خواهد یافت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار