کشف ژل ضدعفونی کننده در مینودشت، مشارکت داوطلبان هلال احمر در تهیه لباس پرستاری در بندرگز و تعطیلی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه گرگان از جمله خبرهای کوتاه کرونا روز سه‌شنبه در گلستان است .

اخبار کوتاه کرونا روز سه‌شنبه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی مینودشت گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان موفق شدند از یک دستگاه اتوبوس، هزار و ۸۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده کشف کنند.

**

فرماندار گمیشان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان، پایگاه‌های کنترل و تب‌سنجی در مبادی ورودی گمیشان آغاز به کار کرد.

**

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۱۵ داوطلب در ۲ شیفت کاری، روزانه ۱۰۰ لباس ویژه پرستاری را برای استفاده پزشکان و پرستاران مراکز درمانی با کمک خیرین تولید می‌کنند.

**

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: با تلاش اساتید و دانشجویان این دانشگاه، تولید ۴ هزار گان (لباس مخصوص پزشک و پرسنل درمانی) در دستور کار قرار گرفته و در گام اول ۸۰۰ گان در حال دوخت است.

**

یک انبار حاوی بیش از هشت هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در شهر گرگان توسط سپاه نینوا گلستان کشف و ضبط شد.

**

حق شناس استاندار گلستان از مهمانسرای مرکز آموزش علمی - کاربردی استان گلستان (خانه کارگر) دیدن کرد.

این مرکز با ۱۵۰ تخت برای بستری و سپری کردن دوران نقاهت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ گلستان آماده شده است.

**

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: با توجه به ممنوعیت سفر به گلستان در تعطیلات نوروز، هر گونه اقامت در مراکز دولتی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی، مدارس و کمپ‌ها و همچنین استقرار چادر در پارک‌های شهری و جنگلی و دیگر تفرجگاه‌های استان ممنوع است.

**

فرماندار گرگان گفت: با توجه به شیوع کرونا و فاصله نزدیک بین مشتری و آرایشگر و احتمال انتقال سریع ویروس، آرایشگاه های مردانه و زنانه این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

**

برخی شهروندان گرگانی از رعایت نشدن نکات بهداشتی در داروخانه های این شهرستان ابراز نارضایتی کرده و خواستار نظارت بیشتر بر آن شدند.

یک شهروند گرگانی گفت: بیماران دارای مشکلات تنفسی یا مشکوک به کرونا برای آرامش خیال دیگر مشتریان باید از یک همراه برای حضور در داروخانه ها و گرفتن دارو ها استفاده کنند تا سرفه های مکرر آنان مردم را مضطرب و نگران نکند.

شهروند دیگری نیز گفت: فضای برخی داروخانه‌ها به قدری کوچک و تنگ است که امکان تماس افراد با یکدیگر زیاد است و همین عامل می تواند موجب انتقال و انتشار ویروس کرونا شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار