مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: جمعیت هلال احمر گلستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جهت گسترش همکاری در حوزه تبادل اطلاعات تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

جمعیت هلال احمر گلستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند
به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدعلی هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در راستای بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و انتقال تجارب و تبادل اطلاعات علمی و آموزشی تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان امضا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به توافقات مهم و اساسی فی مابین خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری نصب شده در محور‌های مواصلاتی استان به منظور رصد و بررسی محور‌ها در زمان وقوع حوادث احتمالی، در اختیار مرکز کنترل جمعیت هلال احمر قرار گیرد.

هروی افزود: برقراری کانال بی سیم مشترک، بهره مندی بهینه از سیستم‌های its و آموزش اکیپ‌های راهداری و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای در حوزه امداد و کمک‌های اولیه از دیگر مفاد این تفاهم نامه مششترک است.

همچنین مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این رابطه گفت: این تفاهم نامه در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از سامانه‌ها و سیستم‌های مشترک در جهت نقش آفرینی مؤثر و همه جانبه در بحث جاده‌ای و راه‌ها به امضای طرفین رسیده است.

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار