رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از وجود 750 حلقه چاه فعال به منظور تامین آب شرب سالم در این استان خبر داد.

وجود 750 حلقه چاه تامین آب شرب سالم در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، بهزار هرمزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تامین آب شرب سالم مشترکین استان گلستان تعداد 70 حلقه چاه فعال وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 11 هزار کیلومتر شبکه و خط انتقال در استان گلستان وجود دارد که در نگهداری از خطوط و شبکه‌های انتقال باید اهتمام بیشتری شود اگر در نقطه‌ای این خطوط دچار حادثه یا آسیب شود و به دلیل گستردگی آن شاید دچار غفلت شویم در صورت مشاهده هرگونه موارد احتمالی آن را به شرکت اطلاع داده تا مشکلات و نقص فنی برطرف شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان بر لزوم مصرف بهینه آب از سوی مردم ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مصرف آب در استان افزایش یافته است، مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی در مصرف آب نیز توجه داشته باشند که از هدررفت این ماده حیاتی جلوگیری شود.

هرمزی با بیان اینکه حدود 2 میلیون جمعیت استان گلستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استفاده می‌کنند، گفت: خدمات‌رسانی غیرحضوری یکی از اقدامات مثبت این شرکت به مشترکان است.

به گزارش فارس؛ براساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا استان گلستان، محدودیت در ساعات فعالیت برخی اصناف در استان گلستان تعیین شده است، براساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در استان گلستان مقرر شد به منظور جلوگیری از همه گیر شدن این ویروس ساعات فعالیت برخی مشاغل در استان محدود شود.

بر این اساس مقرر شد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مشاغل به‌غیر از خبازی‌ها، قصابان، مرغ‌فروشان، میوه تره‌بار، خشکبار، لبنیات، مشاغل فنی، بهداشتی و درمانی تنها در فاصله زمانی ساعت ۱۲ الی ۱۸ هر روز باز خواهند بود و در باقی ساعات تعطیل خواهند بود.

لازم به ذکر است این محدودیت از دوشنبه ۱۹ اسفند تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۸ ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار