مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت گلستان با اشاره به نگرانی برخی از مردم در مواجهه با دندان درد در این روزها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، گفت: در این روزها تنها در صورت دندان درد زیاد، به مراکز ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی مراجعه شود.

مردم تنها برای کارهای اورژانسی به دندانپزشک مراجعه کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، آناهیتا همایون‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر شرایطی تحمل دندان درد بسیار سخت است به همین خاطر اگر دندان درد خیلی زیاد بود، بدون نگرانی به مراکز جامع خدمات سلامت و دندانپزشکی مراجعه کنند.

وی افزود: مردم تنها برای کارهای اورژانسی به این مراکز مراجعه کنند و کارهای زیبایی و پوسیدگی‌های ساده را به بعد از زمان پایان این بیماری موکول کنند.

مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت بالای سرایت این بیماری، از افراد دارای علائم تب و سرفه می‌خواهیم مراجعه نداشته باشند اما اگر چنانچه مراجعه آن‌ها ضرورت داشت، حتماً قبل از وارد شدن به مراکز ارائه خدمت ما، دست‌های خود را شست‌وشو یا ضدعفونی کنند و بعد از آن از دستکش استفاده کنند.

همایون‌پور گفت: در شهر گرگان دو مرکز جامع خدمات سلامت در بلوار الغدیر و خیابان ملاقاتی خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند. در سایر شهرها و برخی از روستاها نیز این مراکز مشغول به ارائه خدمت هستند.

وی به مردم توصیه کرد قبل از مسواک زدن دست خود را با آب و صابون شست‌وشو دهند و بعد از مسواک زدن نیز مسواک را بشورند و محفظه کوچک را بر روی آن قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار