استاندار گلستان گفت: حضور مردم در خیابان‌های این استان و بی‌توجهی به بیماری کرونا نگران‌کننده است که امیدواریم اصناف با رعایت ساعت کاری و مردم با ماندن در خانه، زمان گذر از بحران این بیماری کرونا را کوتاه‌تر کنند.

هشدار استاندار گلستان به مردم: از خانه خارج نشوید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار داشت: هفته گذشته با همراهی مردم برای در خانه ماندن، تعدیل ساعت اصناف و رعایت بهداشت عمومی، مراجعه به مراکز درمانی استان کاهش یافت اما در چند روز گذشته تقاضای مردم برای درمانی بیماری های مشکوک به کرونا بیشتر شد.

وی افزود: با هدف کنترل شیوع کرونا، تمام اتومبیل هایی که از استان خارج می شوند تحت کنترل جدی هستند تا از ورود مبتلایان کرونای گلستان به استان های دیگر جلوگیری شود.

استاندار گلستان با اشاره به نیازهای درمانی استان برای مقابله با کرونا اظهار داشت: همراهی ۱۲۵ میلیارد ریالی خیرین گلستان برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی مانند تخت ICU، ونتیلاتور و دیگر وسایل مورد نیاز کم سابقه و شایسته تقدیر است.

حق شناس ادامه داد:  در ایام نوروز ۹۹ علاوه بر داروخانه های شبانه روزی ۵۰ درصد داروخانه های عادی یک روز در میان تا ۱۸ فروردین به ارایه خدمت می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مراکز دینی و مذهبی که در آن آیین های نوروزی برگزار می شود تعطیل و ورود و اسکان هرگونه میهمان بومی و غیربومی در مهمانسراهای ادارات ممنوع است.

تاکنون ۶۴ نفر در گلستان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار