رئیس پلیس آگاهی گلستان:

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: برگزاری هر گونه تجمع به بهانه چهارشنبه سوری ممنوع است.

برگزاری هر گونه تجمع به بهانه چهارشنبه سوری ممنوع است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی مروتی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: همه ساله، نیروی انتظامی قرارگاه نوروزی خود را تحت عنوان قرارگاه امام علی (ع) فعال کرده و در آن تمام حوادث و اتفاقات سطح جامعه را از در فضای مجازی و واقعی تا ۱۵ فروردین رصد می کند.

وی با اشاره به چهارشنبه سوری، گفت که نیروی انتظامی طرح برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم را در دستور کار دارد و در چهارشنبه آخر سال بین مردم هستیم.

مروتی گفت: به دلیل شیوع کرونا، چهارشنبه سوری خلوتی را پیش بینی می کنیم و کشفیات ما هم گواه این است که مردم خیلی دنبال خرید مواد محترقه نیستند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است، گفت: امنیت جامعه را با هیچ چیز معاوضه نخواهیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: اگر کسی در خصوص مزاحمت برای مردم در چهارشنبه سوری دستگیر شود تا پایان تعطیلات مهمان ما بوده و هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام شده است.

مروتی ادامه داد: خودروهایی که در همین رابطه توقیف شوند تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند بود.

وی بیان کرد: مجازات این موضوع هم بسته به جرم متفاوت خواهد بود.

مروتی با اشاره به شیوع کرونا، گفت: اکنون فضای مناسبی برای تجمعات نیست و خانواده ها سعی کنند فرزندان خود را در خانه نگه دارند تا زحمتی برای کادر درمان و آتش نشانی و غیره ایجاد نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار