مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برقراری عدالت اصلی‌ترین مشخصه حکومت امیرالمومنین(ع) بود.

برقراری عدالت اصلی‌ترین مشخصه حکومت امیرالمومنین(ع) بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک میلاد امام علی (ع)، اظهارکرد: حضرت علی (ع) در تاریخ بشریت از جایگاه والایی برخودار بود و به نظر همه صاحبنظران، بیان در توصیف شخصیت ایشان عاجز است.

وی افزود: حضرت علی (ع) در دوران مختلف حیات خویش مطابق با اقتضائات زمان خود زندگی کرد.

ولی نژاد با بیان اینکه عدالت در زندگی و حکومت حضرت برجسته و یک شاخصه مهم بود، اضافه کرد: نکته بعدی شخصیت امام دستگیری از مستضعفان، بیماران و بی پناهان بود؛ ایشان هم به عوامل حکومت توصیه به دستگیری از بیچارگان می‌کرد و هم خود این کار را انجام می‌داد چنانچه مشهور است که شبانه نان و خرما به در خانه فقرا می‌برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امام (ع) حکومت را با معنویت در هم آمیخته بود و نمی‌توان حکومت بدون معنویت را در زندگی ایشان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: ولادت ایشان همواره با برپایی آیین هایی برگزار می شد ولی در شرایط کنونی که بیماری کرونا در جامعه رواج یافته مردم ممکن است، لذت آن را کمتر حس کنند.

ولی نژاد با بیان اینکه دل های مردم از حب ائمه سرشار است، گفت: در سنوات گذشته مراسم اعتکاف از ۱۳ رجب آغاز می شد اما به دلیل شیوع کرونا این مراسم لغو شده و مردم می توانند اعمال خاص آن را در منزل به جای بیاورند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار