فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار جهادگر در قالب ۸۰۰ اکیپ درمانی گروه‌های جهادی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 4 هزار جهادگر در قالب 800 اکیپ‌درمانی در گلستان/ تا شکست کرونا کنار مردم خواهیم بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج، سردار علی ملک شاهکویی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه شهرستانی اظهار کرد: امروز همه ما در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستیم و همه شما برادران گرانقدر باید تا شکست کرونا پای کار باشید.

* در جنگ با کرونا خود را نوکر مردم می‌دانیم

وی تصریح کرد:‌ مردمی پیش بردن اقدامات سپاه و بسیج حائز اهمیت است چراکه معتقدیم فعالیت ما در سپاه و بسیج با مردم تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر درست یک سال پیش در جبهه مقابله با سیل رسالت سپاه خادمی مردم بود اکنون در جنگ با کرونا خود را نوکر مردم می‌دانیم.

سردار ملک افزود: امسال خبری از تعطیلات برای ما نیست و یکایک ما در این شرایط کنار مردم خواهیم بود. 

* سپاه نینوا در حال حاضر متولی انتقال ماسک‌های تولیدی کارخانجات به داروخانه‌ها است/ مسوول توزیع ماسک‌ها بر عهده داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان است

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 4 هزار جهادگر در قالب ۸۰۰ اکیپ درمانی گروه‌های جهادی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه نینوا در حال حاضر متولی انتقال ماسک‌های تولیدی کارخانجات به داروخانه‌ها است اما مسوول توزیع ماسک‌ها بر عهده داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان است و سپاه مسوول توزیع این ماسک‌ها نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار