مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: در راستای حمایت از حوزه سلامت استان، با توجه به اعتبار تخصیص داده شده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران مبلغ 374 میلیارد رسال در هفته جاری به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان پرداخت شده است.

پرداخت 374 میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان گلستان، مهرداد کمانگری اظهار کرد: تلاش سازمان بیمه سلامت، تامین و پرداخت مطالبات مراکز درمانی به صورت منظم است به طوری که در سال 1398 نسبت به سنوات گذشته پرداخت‌های بیمه سلامت از نظم خاصی برخوردار بوده است.

وی روند پرداختی‌ها را مثبت اعلام کرد و افزود: این اتفاق تاثیر به سزایی در کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه شدگان این سازمان خواهد داشت.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با اشاره به پرداخت‌های انجام شده در هفته اخیر گفت: سازمان بیمه سلامت تمام تلاش خود را در این شرایط حساس برای حمایت هر چه بیشتر از نظام سلامت، از جمله متولی امر درمان در استان «دانشگاه علوم پزشکی گلستان» به منظور تسریع و ارتقاء در خدمات رسانی شایسته به مردم فهیم استان خصوصا در شرایط کنونی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان به کار بسته است.

کمانگری افزود: در این راستا 374 میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان پرداخت شد که مبلغ 150 میلیارد ریال آن تخصیص موردی به ویژه به این استان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار