مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تکیه بر توان داخلی برنامه های دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

«جهش تولید» در مسیر «رونق تولید» است/ تکیه بر توان داخلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سنت مستمر و حسنه‌ای را رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال دارند و این امر سبب می‌شود که تمرکز در آن قسمت بالا رود.

وی افزود: ایشان سال ۹۹ را به نام «جهش تولید» نامگذاری کردند و این عمل فقط به نامگذاری ختم نمی‌شود بلکه برای انتخاب نام اهداف بلند و دیدگاه‌های قوی وجود دارد.

ولی نژاد بیان کرد: مبنای فکری ایشان این است که براساس این نامگذاری کشور انسجام بیشتری پیدا کند و خیز بیشتری را برای تولید بردارد و آنچه این نام را محقق می‌کند، رسیدن به اهداف تعیین شده است.

وی توضیح داد که در سنوات گذشته رهبر معظم انقلاب، نامگذاری را به عناوین مختلف که جنبه‌های اقتصادی، سازندگی، معیشتی و غیره داشت، انجام دادند اما امسال به نام جهش تولید نامگذاری شده به دلیل اینکه از نامگذاری سال ۹۸ به رونق تولید، رضایت نسبی داشتند.

ولی نژاد گفت: بنابراین تولیدکنندگان، دست اندرکاران و غیره باید قدم‌های خود را در رونق تولید شتاب بیشتری دهند.

وی بیان کرد: بخشی از موانع تولید در سال قبل برداشته شده و حال می‌توان با تکیه و ایستادگی بر ظرفیت‌های کشور، تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و به تولید شتاب و جهش بیشتری دهیم تا آن خودکفایی که همیشه به دنبال آن بودیم، محقق و نیاز کشور در درون کشور تأمین شود.

ولی نژاد ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی دولت، مجلس و قوای سه گانه، دست اندرکاران تولید و بخش خصوصی این کار بزرگ را اجرایی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: نقش مردم هم در این نامگذاری بسیار مهم است آنها می‌توانند آستین همت را بالا زده و تولید را شتاب و سرعت بیشتری دهند تا آنچه را که آغاز شده، تکمیل شود.

وی بیان کرد: آمریکا و استکبار هم باید بدانند که مردمی که انقلاب خود را بیش از ۴۰ سال حفظ و مراقبت کرده اند می‌توانند در بخش‌های اقتصادی هم رشد چشمگیری داشته باشند.

ولی نژاد گفت: مردم برای انقلاب خود جان و مال خود را تقدیم کرده اند، حال برای ماندگاری و استقلال آن همه توان خود را به پای کار خواهند آورد.

وی اضافه کرد: یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی «استقلال» یعنی نداشتن وابستگی به دشمنان و بیگانگان است که با شعار سال محقق می‌شود.

ولی نژاد ادامه داد: البته این امر به معنای عدم مراوده و یا نداشتن روابط اقتصادی با دیگر کشورها نیست بلکه برای آن است که کشوری نتواند با اهرم کالا، استقلال ما را زیر سوال ببرد.

وی اضافه کرد: اگر دشمن بخواهد گلوگاه‌های اقتصادی را ببندند کشور ما با تکیه بر توان تولیدی، برنامه‌های دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ما در حوزه‌های نظامی، علمی و غیره رشد چشمگیری داشته و بخش اقتصادی را هم می‌توانیم تقویت کنیم تا به اهداف خود دست یابیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار