معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان از تولید ۱۴ هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان و صنعتگران این استان در دو هفته پایانی سال ۹۸ و افزایش ظرفیت تولید خبر داد.

۱۴ هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان تولید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، مریم حاجی‌ابراهیمی اظهارکرد: هنرمندان صنایع‌دستی گلستان به دلیل افزایش نیاز به ماسک در روزهای شیوع ویروس کرونا و رفع بخشی از نیاز مردم استان در این حوزه، به صورت داوطلبانه و در کارگاه‌های خود تولید ماسک و کاورهای بهداشتی را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش تولید ماسک توسط هنرمندان استان طی دو هفته و از روز ۱۳ الی ۲۷ اسفند ۹۸ حدود ۱۴ هزار ماسک و کاور بهداشتی در سطح استان تولید و توزیع شد.

حاجی ابراهیمی یادآور شد: تعدادی از این هنرمندان با اهدای ماسک‌های تولیدی خود به گروه‌های کمتر برخوردار جامعه توانستند بخشی از نیازهای مردم استان را در این زمینه رفع کنند.

وی با قدردانی از زحمات هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی گلستان برای مشارکت در پویش مبارزه با کرونا ویروس، تصریح کرد: هر چند طی سال گذشته عواملی چون سیل مشکلاتی را برای فعالان حوزه صنایع‌دستی استان به‌دنبال داشته است اما هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی گلستان نیز همچون سایر اصناف، در این شرایط و کمبودهای اقلام بهداشتی نظیر ماسک و کاور، به مدد مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد جامعه شتافتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار