حجی زاده گفت: نانوایان و مردم توصیه های پیشگیرانه را برای جلوگیری از انتقال کروناویروس از طریق نان رعایت کنند.

توصیه های پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال کرونا در نانوایی ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدرضا حجی زاده» امروز(سه شنبه 27 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا سلامت مردم در اولویت است و این مسئله شوخی بردار نیست.

 

رئیس اتحادیه خبازان استان گلستان ادامه داد: نانوایان با کمبود کارگر مواجه هستند چراکه آنها هم نگران سلامت خود هستند در عین حال ما از نانوایان خواهش کردیم تحویل گیرنده نان با گیرنده وجه متفاوت باشد.

 

وی متذکر شد: مردم از پرداخت پول نقد در نانوایی ها پرهیز کنند و از طریق کارت به کارت هزینه نان را پرداخت کنند، در حال حاضر این مسئله  در شهرستان گنبدکاووس اتفاق افتاده است.

 

حجی زاده بیان کرد: مشتریان نانوایی از تحویل نان با پول نقد پرهیز کنند چراکه اگر نانوایان پول نقد را به منزل ببرند خانه را آلوده می کنند و اگر در نانوایی بگذارند محیط کاری به ویروس آلوده می شود.

 

رئیس اتحادیه خبازان استان گلستان با بیان اینکه نانوایان میزهای مقابل نانوایی ها را جمع آوری کنند، متذکر شد: در صورتی که نانوایان اقدام به جمع آوری این میزها نکنند شهرداری نسبت به جمع آوری آن اقدام خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق نان اقلام بهداشتی اعم از ماسک و دستکش در بین نانوایان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار