معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در جامعه گفت: روند مراجعه شهروندان این استان به مراکز درمانی با ظن ابتلا به کرونا در روزهای اخیر کاهش یافت.

مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گلستان کاهش یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، عبدالرضا چراغعلی دوشنبه در بازدید از مراکز درمانی آزادشهر از گلستانی ها خواست به قرنطینه اختیاری خود در منازل ادامه دهند و کسبه و اصناف هم با توجه به حساسیت فعلی همکاری لازم را در خصوص تعطیلی واحد های تجاری تا ۱۵ فروردین داشته باشند.

وی بیان کرد: مراجعات مردم به بیمارستان ها در حال کنترل است اما مردم باید هشدارهای علوم پزشکی را جدی گرفته و مسایل بهداشتی را بیش از همیشه رعایت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به آغاز فعالیت ادارات از فردا سه شنبه گفت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، مدیران دستگاه های اجرایی بستر دورکاری کارکنان را فراهم و اعطای مرخصی را برای آنان تسهیل کنند.

چراغعلی در ادامه از روند امدادرسانی و درمان بیماران کرونایی در شرق استان تقدیر کرد و گفت: یکی از دلایل بهبود کیفیت درمانی این منطقه، مشارکت چشمگیر خیران در تامین نیازها و رفع کمبودهای بیمارستان های این منطقه است.

 بیماری کرونا تاکنون موجب مرگ ۱۲۱ گلستانی شد

ارسال نظر

آخرین اخبار