عبدی گفت: تاکنون میزان ورود مسافر به استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۶۷ درصدی ورود مسافر به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی عبدی» شامگاه امروز سه شنبه 5 فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا تردد مسافران در جاده های گلستان همانند سال گذشته نبوده است.

 

رئیس پلیس راه گلستان با قدردانی از تلاش پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا ادامه داد: خوشبختانه امسال مردم استان گلستان برای قطع زنجیره انتقال همکاری خوبی داشتند و تأکیدات و توصیه های مسئولان را جدی گرفتند و بیشتر ترددهایی که دارند برای کارهای ضروری است و پلاک غیربومی به ندرت در استان گلستان دیده می شود.

 

وی با بیان اینکه همکاران ما به اتفاق نیروی انتظامی، هلال احمر و  بهداشت و درمان در چهار محور استان گلستان مستقر هستند، بیان کرد: همکاران ما در محورهای گرگان به شاهرود از مسیر توسکستان، محور شاهرود به آزادشهر در ایست و بازرسی خوش ییلاق، محور پلیس راه نوکنده و جنگل گلستان مستقر هستند.

 

عبدی متذکر شد: تاکنون میزان ورود مسافر به استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد کاهش داشته است.

 

رئیس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: از روزی که مصوبه جلسه مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی ابلاغ شد همکاران ما به اتفاق سایر دستگاه های ذی ربط در جاده های گلستان مستقر شدند و تاکنون 49 هزار و 217 دستگاه خودرو با 145 هزار و 851 نفر تب سنجی شدند که تب سنجی 234 مسافر مثبت بوده و این افراد به مراکز درمانی ارجاع داده شدند و از ورود آنها به استان ممانعت به عمل آمد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر همکاران ما به اتفاق دستگاه های ذی ربط در جاده های گلستان در حال فعالیت هستند، گفت: آمار تصادفات در سال 97 نسبت به سال 96 کاهش 16 درصدی داشت و تصادفات فوتی در سال 98 نسبت به 97 با کاهش چهار درصدی همراه بوده است.

 

رئیس پلیس راه گلستان یادآور شد: سال گذشته به دلیل وقوع سیل در گلستان حجم سفر به استان کم بود، امسال نیز با انتشار کروناویروس تردد در جاده های گلستان با کاهش 67 درصدی همراه بود و تاکنون تصادفات فوتی 75 درصد و تصادفات جرحی 71 درصد کاهش داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار