مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:در کل شبکه راه های استان پنج میلیون و 980 تردد در استان ثبت شده و از چهار گذرگاه ورودی به گلستان(نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) 371 هزار خودرو به استان وارد شده است.

ثبت پنج میلیون و ۹۸۰ هزار تردد در جاده های گلستان / گرگان به علی آباد پرترددترین محور استان

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی میقانی در رابطه با آخرین وضعیت تردد در جاده های گلستان اظهار کرد: در کل شبکه راه های استان پنج میلیون و 980 تردد در استان ثبت شده و از چهار گذرگاه ورودی به گلستان(نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) 371 هزار خودرو به استان وارد شده است.

میقانی ساعت اوج تردد در جاده های گلستان را بین ساعت 18 الی 19 عنوان کرد و گفت: تعداد افرادی طی این ایام با حمل و نقل جاده ای در گلستان جابه جا شده اند 80 هزار و 374 نفر بوده اند، همچنین پنج هزار و 951 نفر از طریق خطوط ریلی، دو هزار و 970 نفر هم از طریق خطوط هوایی با مبدا گلستان جابه جا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: از شروع طرح نوروزی پرترددترین محور استان گلستان، گرگان به علی آباد با 570 هزار تردد بوده است.

وی با اشاره به آمار تردد از مرز اینچه برون اظهارکرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا به امروز سه هزار و 200 نفر از این مسیر وارد گلستان شده اند و همین تعداد نیز خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: با شروع دور دوم سفرهای نوروزی تمهیدات لازم اندیشیده شده و به تمام رانندگان توصیه می کنیم به توصیه های راهداری و پلیس راه توجه داشته باشندو از عجله و شتاب خودداری کنند تا سفر خوبی داشته باشند.

وی گفت: لذت اصلی برای ما این است که از لحاظ ایمنی و تلفات وضع بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار