همزمان با سراسر کشور، آموزش مجازی با شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در استان انجام می شود.

آموزش مجازی با شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در استان انجام می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، پیش از ظهر روز پنج شنبه 7 فروردین 99جلسه ی ویدئو کنفرانس همزمان معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه استان با شرکت معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه شهرستان ها برگزار شد.

حاجیلری معاون آموزش متوسطه استان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شهرستان ها در تعطیلات اضطراری که اغلب دانش آموزان را با راهکار های مختلف تحت پوشش قراردادند؛ بیان کرد: با تأکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تداوم جریان آموزش و بهره گیری از آموزش مجازی با شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در مقایسه با دیگر پیام رسان ها، یک ظرفیت مطمئن در راستای آموزش غیرحضوری که تعاملی، قابل مدیریت و گزارش گیری است و می تواند یک رویکرد منسجم و یک پارچه را ایجاد نماید تا فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا کند.

در ادامه معاون آموزش ابتدایی استان اظهارداشت: دو محور آموزش یعنی آموزش مجازی(پیام رسان های داخلی) و آموزش از راه دور(رسانه ملی، تهیه بسته آموزشی) در استان جریان دارد. ایشان به سه محور میزان درصد پوشش دانش آموزان، راهکارهای آموزشی و ارزشیابی تاکید داشتند و از معاونین خواستند از حداکثر ظرفیت برای تشویق آموزگاران و دانش آموزان برای استفاده ازشبکه اجتماعی دانش آموزان برای آموزش منسجم استفاده کنند. ایشان شبکه اجتماعی شاد را نرم افزار مدیریتی و نظارتی دانسته و استفاده از آن را فرصت مناسبی برای استمرار یادگیری دانش آموزان خواندند.

سیده هما عقیلی، ایجاد فضای جشنواره ای و پویش های دانش آموزی را از راهکار های ایجاد انگیزه برشمرده و شناسایی و تقدیراز مدارس و معلمان فعال را جزو کار های لازم دانستند.

در ادامه این وبینار، مهندس موسوی نسب رئیس اداره فناوری و اطلاعات استان به تشریح جامع نحوه استفاده مدیران و معلمان از شبکه اجتمکاعی دانش آموزان(شاد) پرداختند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار