فرماندار گرگان از ممنوعیت ورود هرگونه مسافر به گرگان خبر داد و گفت: از ساعات ابتدایی بامداد امروز با استقرار تیم‌های ویژه از ورود هرگونه مسافر به گرگان جلوگیری می‌شود.

ممنوعیت ورود مسافر به گرگان/ ناهارخوران و النگدره مسدود شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از دقایق ابتدایی بامداد امروز ورود مسافر از سه ورودی شهر گرگان ممنوع شد  با استقرار اکیپ‌های ویژه از ورود خودروهای غیر گرگانی به داخل شهر جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این کنترل در ابتدای بلوار جرجان در شرق گرگان، مقابل روستای کریم‌آباد گرگان در محور آق‌قلا به گرگان و ابتدای ورودی غربی در میدان بسیج انجام خواهد شد.

فرماندار گرگان تصریح کرد: نیروی انتظامی، فرمانداری و مرکز بهداشت وظیفه این کنترل را بر عهده دارند و تنها خودروهای دارای پلاک متعلق به گرگان، افراد دارای کارت ملی با شماره ملی متعلق به گرگان و بیمه نامه خودرو متعلق به گرگان می‌توانند وارد گرگان شوند.

حمیدی بیان کرد: بخشی از بازار هم که اقلام غیر خوراکی و غیرضروری عرضه می‌کنند تعطیل خواهد بود و اطلاع‌رسانی از طریق اتاق اصناف به اتحادیه‌های صنفی انجام شده و این طرح از امروز اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: مسیر ناهارخوران گرگان از ابتدای پل سیدمسعود مسدود شده و خودروها اجازه تردد در این محور را ندارند و فقد ساکنان روستای زیارت می‌توانند از این مسیر عبور کنند.

فرماندار گرگان تاکید کرد: مسیر ورودی النگدره از طریق خاکریز مسدود خواهد شد و عابر پیاده و خودرو حق ورود به پارک جنگلی النگدره را نخواهد داشت.

حمیدی گفت: فرعی‌های به سمت گرگان همانند محور قدیم کردکوی به گرگان و ورودی‌ها از سمت دانشگاه آزاد گرگان نیز مسدود خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: این اقدامات تا 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار