قدمنان گفت: در حال حاضر برای تأمین اقلام بهداشتی پنج کارگاه تولید ماسک در شهرستان کردکوی راه اندازی شده است.

راه اندازی ۵ کارگاه تولید ماسک در کردکوی/ قدردانی فرماندار کردکوی از همراهی مردم در مقابله با کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ابراهیم قدمنان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: وضعیت شهرستان کردکوی از لحاظ مبتلایان به کرونا رو به بهبودی است و میزان مراجعه بیماران روند کاهشی داشته است.

 

بهبود 80 بیمار مشکوک به کرونا

فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه میزان ترخیص بیماران تنفسی و کووید-19 در کردکوی بیشتر شده است، ادامه داد: 130 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان کردکوی بستری بودند که از این میزان حدود 80 نفر در شهرستان کردکوی بهبود یافتند و ترخیص شدند.

 

وی از تعطیلی پارک جنگلی امام رضا(علیه السلام) و تفرجگاه های کردکوی خبر داد و بیان کرد: از دو روز گذشته ورودی تفرجگاه ها و جنگل و همچنین روستاهای منتهی به جنگل به طور کامل مسدود شده است و حتی یک نفر هم اجازه ورود به جنگل کردکوی را نداشت.

 

قدمنان از همکاری و مشارکت مردم کردکوی قدردانی کرد و گفت: به منظور مقابله با کرونا ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها، معابر و اماکن عمومی سطح شهر هر شب به صورت مرتب انجام می شود و جوانان کردکوی نیز در کنار مسئولان به میدان آمدند.

 

فرماندار کردکوی بیان کرد: استاندار گلستان وعده دادند چند دستگاه ونتیلاتور که با کمک خیرین خریداری شده به بیمارستان کردکوی اختصاص یابد، بیمارستان امیرالمؤمنین(علیه السلام) کردکوی از لحاظ لباس و تجهیزات پزشکی ویژه پرسنل مشکلی ندارد.

 

وی با بیان اینکه مردم و خیرین کردکوی برای تأمین اقلام بهداشتی به ویژه ماسک بسیج شدند، ابراز داشت: تاکنون پنج کارگاه تولید ماسک در شهرستان کردکوی راه اندازی شده است که از این تعداد یک کارگاه به همت سپاه شهرستان فعالیت می کند.

 

قدمنان اضافه کرد: یک کارگاه در روستای «ایلوار» برای تولید لباس های پرسنل درمانی راه اندازی شده است، در کنار تولیدات این کارگاه لباس های ویژه پرسنل و کادر درمانی از استان نیز تأمین می شود.

 

فرماندار کردکوی در پایان از همراهی و مشارکت مطلوب مردم کردکوی در ریشه کنی کرونا قدردانی کرد و متذکر شد: اقشار مختلف مردم به ویژه کارگران و دستفروشان برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا فعالیت خود را محدود کردند که جای قدردانی دارد، البته ما در جریان مشکلات این قشر زحمت کش قرار داریم اما در شرایط فعلی جان مردم در اولویت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار