معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان از برابر شدن میزان ورودی و ترخیص بیماران کرونا در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

برابری مراجعه و ترخیص بیماران کرونایی در گلستان / کاهش 60 درصدی بستری بیماران کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، سراج‌الدین عارف‌نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه میزان مراجعه بیماران کرونایی با ترخیص این بیماران در بیمارستان‌های استان گلستان برابر شده است که می‌طلبد مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند تا این ویروس هرچه سریعتر نابود شود.
وی با تقدیر از مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: در هفته سوم اسفندماه 1398 پیک عجیب ویروس کونا را در استان گلستان شاهد بودیم و به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها به گونه‌ای بود که بسیاری از بیماران در راهروهای بیمارستان‌ها خوابیدند.
* کاهش 60 درصدی بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گلستان
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان ابراز کرد: خوشبختانه بسیاری از بخش‌های بیمارستان‌های استان گلستان خالی از بیماران کرونایی شدند به گونه‌ای که شاهد کاهش 60 درصد از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان گلستان بودیم.
عارف‌نیا خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کاهش مراجعه بیماران کرونا به بخش‌های مختلف بیمارستان می‌توانیم به سایر بیماران خدمات بهتری ارائه دهیم و حدود 70 درصد از تخت‌های بیمارستان را برای بیماران شیمی‌درمانی، آندوسکوپی، عمل‌های جراحی و غیره در شرایط عادی نیاز داریم.
اگر مردم قواعد بهداشتی و خروج غیرضروری را از منزل رعایت نکنند متاسفانه علاوه بر ازدحام دوباره بیماران در بیمارستان‌ها، خستگی پزشکان و کادر درمان از ارائه خدمات به سایر بیماران عقب خواهیم ماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار