فاضل گفت: اگر دید و بازدید نوروزی رقم بخورد پیک بزرگی از مبتلایان به کووید ۱۹ در هفته دوم فروردین را شاهد خواهیم بود.

احتمال پیک بزرگ بیماری کووید ۱۹ در هفته دوم فروردین وجود دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» شامگاه جمعه یکم فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش کادر درمان را در تمامی قسمت ها برای مقابله با کرونا شاهد هستیم و این تلاش را ارج می نهیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: سال 98 را ابتدا با سیل شروع کردیم و برخی از هم استانی های عزیز در سال گذشته عید نداشتند و سیلاب خانه ها را گرفته بود و امروز نیز شرایط خاصی در استان حاکم است.

 

فاضل متذکر شد: مردم استان گلستان امسال هم مانند سال گذشته تصور کنند سیل کل استان را فرا گرفته و به دید و بازدید نوروزی نروند تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

 

وی با بیان اینکه کادر درمانی و پرستاری استان گلستان از تلاش بی وقفه برای نجات بیماران خسته هستند، گفت: خرسند هستیم با روند نزولی شیوع ویروس کرونا در استان شرایط ما به ثبات رسیده و  اگر دید و بازدید نوروزی رقم بخورد پیک بزرگی از مبتلایان به کووید۱۹ در هفته دوم فروردین را شاهد خواهیم بود.  

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان یادآور شد: درخواست داریم مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

 

فاضل تاکید کرد: پس از گذشته دو تا سه هفته در چین مردم در منازل ماندند و توانستند بر ویروس کرونا غلبه کنند و باید مردم ما نیز در این ایام در منزل بمانند تا بتوانیم این ویروس چینی را شکست دهیم.

 

وی ابراز داشت: دوره اپیدمی این بیماری بیش از 65 روز نیست و اگر رعایت کنیم و در منازل بمانیم در نهایت تا آخر فروردین این ویروس مهمان ما خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار