معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان از اعمال جریمه ۵۰۰هزار تومانی برای ۱۵۰۰ راننده متخلف در سطح معابر استان خبر داد.

جریمه ۵۰۰هزار تومانی ۱۵۰۰خودرو درگلستان/انتقال ۷۲خودرو به پارکینگ

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان گلستان اظهار کرد: طی روزهایی که طرح محدودیت اجتماعی در در سطح خیابان های درون و برون شهری استان اجرا شد بیش از هزار و ۵۰۰ راننده متخلف شناسایی و وفق قانون برای آنها جریمه پنج میلیون ریالی صادر شد.

وی ادامه داد: بیشترین جریمه صادره مربوط به روز سیزدهم فروردین ماه بود که ۷۰۰ نفر از رانندگانی که با نقض قانون قصد سیزده بدر داشتند با جریمه مواجه شدند و ۷۲ خودرو هم به پارکینگ منتقل شد.

پهلوان دلیر افزود: در اجرای طرح ۹ هزار و ۳۳۹ نفر در راستای تامین امنیت در قسمت های مختلف شهرها به کار گیری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان گفت: ۴۱۲ واحد صنفی متخلف در استان به سبب نقض قوانین اعمال قانون و پلمب شدند.

وی با اشاره پایش مستمر فضای مجازی تسلط پلیس گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون فضای مجازی تحت رصد نیروی انتظامی قرار داشت و از انتشار تبلیغات سوء و شایعات کرونایی جلوگیری کرده است.

پهلوان دلیر تاکید کرد که پلیس با کسانی که فضا را مسموم و دست به انتشار شایعات می زدند هم برخورد و تعدادی از این افراد را احضار و با آنها برخورد شده است.

معاون عملیات نیروی انتظامی استان از اجرای عملیات تب سنجی در وردی های پنج گانه استان با همراهی هلال اجمر و دیگر دستگاه های متولی خبر داد و گفت: از زمان شیوع کرونا بهداری ناجای گلستان هم با تمام توان در خدمت کارکنان ناجا و همه آحاد شهروندان گلستانی بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار