فرماندار گرگان گفت: برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان‌های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع است.

فرماندار گرگان: برگزاری تجمعات و ایستگاه‌های صلواتی در نیمه شعبان ممنوع است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان محمد حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: برگزاری هر برنامه در ایام ولادت حضرت مهدی (عج) نباید نقض کننده مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

وی گفت: برای اینکه زنجیره شیوع این بیماری در استان و به تبع آن در گرگان قطع شود، اقدامات پیشگیرانه‌ای از جمله محدودیت فعالیت اصناف، محدودیت تردد مسافران، کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی به ویژه در واحدهای صنفی از جمله خبازی‌ها و غیره انجام شده است.

فرماندار گرگان با توجه به سنت هرساله مردم برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان بیان داشت: شرایط امسال به علت شیوع بیماری کرونا متفاوت است و طبق مصوبه ستاد مقابله با این بیماری هرگونه تجمع در مقابل فروشگاه‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی خودجوش مردمی در سطح شهر و غیره ممنوع است.

وی از برخی دستگاه‌های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و شهرداری گرگان خواست برنامه‌هایی که برای جشن‌ نیمه شعبان دارند را به گونه‌ای مدیریت و اجرا کنند که سبب ازدحام مردم نشود.

حمیدی گفت: مردم برای برگزاری جشن‌ شب ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) از طریق مجازی اقدام کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار