فرماندار شهرستان گرگان گفت: برگزاری هر برنامه در ایام ولادت حضرت مهدی(عج) نباید نقض کننده مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

برنامه های تجمعی نیمه شعبان در گرگان برگزار نمی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمد حمیدی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و میلاد منجی عالم بشریت اظهارکرد: برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع است.

حمیدی اضافه کرد: برگزاری هر برنامه در ایام ولادت حضرت مهدی(عج) نباید نقض کننده مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

وی افزود: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا تاکنون اقدامات پیشگیرانه ای در مرکز استان انجام گرفته و در این ایام هم باید تلاش کنیم فعالیت های صورت گرفته حفظ شود.

فرماندار گرگان گفت: هرگونه تجمع در مقابل فروشگاه ها و برگزاری ایستگاه های صلواتی خودجوش مردمی در سطح شهر با توجه به شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

حمیدی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و بسیج و شهرداری گرگان در زمینه اجرای برنامه ها با هماهنگی بیشتر داشته و بدون هیچگونه حاشیه و ازدحام جمعیت را مدیریت کنند.

وی با آرزوی سلامتی برای همه هموطنانی که با این ویروس در حال مبارزه هستند، گفت: با توکل به خداوند و دعاهای حضرت حجت امیدواریم سال دیگر را بدون هیچگونه بیماری و با ظهور آن امام عزیز جشن بگیریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار