استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، گفت: مشاغل کم‌خطر فعالیت خود را از امروز ۲۳ فروردین در استان آغاز خواهند کرد.

فعالیت مشاغل کم‌خطر در گلستان از سر گرفته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از استانداری گلستان، هادی حق‌شناس اظهار کرد: از این پس تردد بین شهرستانی در سطح استان بلامانع خواهد بود اما تردد بین استانی از خروجی‌های پنج گانه استان شامل تنگراه، توسکستان، تیل‌آباد، مراوه‌تپه و نوکنده همچنان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مشاغل پرخطر که از ابتدای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل بوده‌اند، همچنان ممنوع است.

استاندار گلستان بیان کرد: مشاغل پرخطر شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به‌جز فروشگاه‌های سوپرمارکتی‌ها و بهداشتی فروش‌ها و شوینده فروش‌ها، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی سقف‌دار؛ روزبازارها و نمایشگاه‌ها، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود به‌جز رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بیرون‌بر، مرکزهای بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، گرمابه، سونا و ماساژ، تالارهای پذیرایی، سالن مراسم، قهوه‌خانه، چای‌خانه و تریا هستند و تا اطلاع ثانوی فعالیت آن‌ها ممنوع خواهد بود.

حق‌شناس گفت: از تمامی کسانی که امکان دست‌گیری و کمک به نیازمندان را دارند می‌خواهیم از اقشار آسیب‌پذیر غفلت نکنند تا آن‌ها نیز بتوانند از این روزهای سخت به‌ سلامت عبور کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار