میرقاسم پور از ثبت نام برای تکمیل ظرفیت کاروان های شیعه حج استان گلستان خبر داد و گفت: دارندگان فیش حج تا (۳۱ خرداد ۸۶) از فردا (چهارشنبه ۲۷ فروردین) برای ثبت نام حج تمتع اقدام کنند.

کاروان های شیعه حج گلستان ۳۲۰ نفر ظرفیت خالی دارند/ دارندگان فیش تا ۳۱ خرداد ۸۶ برای ثبت نام اقدام کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بر اساس فراخوان سازمان حج و زیارت، با توجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان های شیعه استان، آن دسته از ودیعه گذارانی که از (۱۶ اردیبهشت سال ۸۶) تا (۳۱ خرداد 86) به عنوان اولویت های ذخیره برای تکمیل ظرفیت که در فراخوان عمومی تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود اقدام کرده اند، می توانند از ساعت 10 صبح روز (چهارشنبه 27 فروردین) با مراجعه به سامانه  http://reserve.haj.ir  نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: استان گلستان دارای 17 کاروان حج تمتع است که از این تعداد 11 کاروان اهل سنت و 6 کاروان شیعه هستند.

 

وی اظهارداشت: ظرفیت تمامی 11 کاروان اهل سنت استان گلستان تکمیل شده است و کاروان های شیعه استان دارای ظرفیت خالی است.

 

میرقاسم پور، سهمیه زائران حج تمتع استان گلستان را دو هزار و 320 نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون دو هزار نفر از استان گلستان در کاروان ها ثبت نام کرده اند و 320 نفر ظرفیت خالی کاروان های شیعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان اهل سنت برای ثبت نام حج که دارای فیش های تا (15 اردیبهشت 86) هستند نیز می توانند سامانه http://reserve.haj.ir مراجعه و در لیست انتظار قرار بگیرند تا در صورت اعلام سهمیه، کاروان برای آنها اختصاص یابد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و بروز رسانی اطلاعات مشارکت نکرده اند باید ابتدا با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

 

وی یادآور شد: تاکنون 10 هزار نفر از ودیعه گذاران حج تمتع استان گلستان اطلاعات خود را در سامانه http://reserve.haj.ir تکمیل و به روز رسانی کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار