مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد

میرقاسم پور گفت: به روزرسانی اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع شرط ثبت نام قطعی در کاروان های حج ۹۹ است.

به روزرسانی اطلاعات قبوض ودیعه گذاران شرط ثبت نام قطعی در کاروان های حج

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سازمان حج و زیارت در آستانه ثبت نام حج تمتع سال 99 در (9 اسفند) اطلاعیه ای صادر کرده است.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: بر اساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت، تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع جهت تشرف به حج باید با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir  نسبت به به روزرسانی و تکمیل اطلاعات خود اقدام و کد پیگیری را دریافت کنند.

 

وی اظهارداشت: شرط ثبت نام قطعی در کاروان های حج تمتع به روز رسانی اطلاعات قبوض ودیعه گذاران در این سامانه است.

 

میرقاسم پور با بیان اینکه در این دوره ثبت نام حج تمتع از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا (15 اردیبهشت) سال 86 صورت می گیرد، گفت: تا کنون در استان گلستان 3 هزار نفر از دارندگان فیش تا این تاریخ(15 اردیبهشت 86) اطلاعاتشان را به روز کرده اند و انتظار است که این تعداد به 4 تا 5 هزار نفر نیز برسد.

 

وی افزود: در صورت عدم انتخاب و ثبت نام مشمولین تشرف در کاروان ها در زمان بندی اعلام شده، سازمان حج و زیارت اولویت های ذخیره را به صورت روزشمار اعلام خواهد کرد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان خاطرنشان کرد: سهمیه و لیست کاروان ها در هفته آینده  مشخص و از طریق دفاتر زیارتی و سایت به مردم اعلام می شود.

 

وی یادآور شد: تا کنون 14 هزار نفر از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir  به روز رسانی و تکمیل کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار