استاندار گلستان گفت: ۱۰۰ هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند گلستانی توزیع می شود.

۱۰۰ هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند گلستانی توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس در جلسه ستاد جمع آوری کمک های معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه مردم به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان اظهارکرد: زحمات کادر درمانی در مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و اگرچه نگران پیک دوم شیوع ویروس هستیم اما باید توجه داشت که بسیاری از مشاغل تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته اند.

استاندار گلستان از تشکیل ستادی با محوریت فرمانداران، امامان جماعت شهرستان ها و فرمانده سپاه در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند استان خبر داد.

وی گفت: این ستاد در ۱۴ شهرستان استان نیازمندان را شناسایی خواهد کرد و بسته های ۱۰۰ هزار تومانی موادغذایی با حفظ احترام به آنها تقدیم خواهد شد.

استاندار گلستان ادامه داد: تلاش می کنیم حداقل ۵۰ هزار بسته توزیع شود و با همراهی خیران، کارکنان دولت، بازرگان، صنعت گران و کسانی که تمکن مالی کافی را دارند تعداد بسته های حمایتی را به ۱۰۰ هزار بسته در استان ارتقا دهیم.

حق شناس خاطرنشان کرد: جامعه هدف کمک های مومنانه افرادی هستند از که سوی نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد پشتیبانی نمی شوند و در دو ماه گذشته با مشکلات مالی مواجه شده اند و تلاش می کنیم حداقل های ممکن را به دست آنان برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار