مالک نیکوکار پاساژی در گنبدکاووس در اقدامی شایسته مبلغ یک ماه اجاره اسفندماه مغازه‌های پاساژ خود را به مستاجران بخشید.

بخشش یک ماه اجاره توسط مالک پاساژ در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، در روزهای گذشته کشور عزیزمان ایران اسلامی با چالشی جدید رو به رو شده است که تقریبا زندگانی تمامی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده و عملا به سوژه اصلی گفت و شنود این روزهای محافل و خانواده‌ها تبدیل شده است.

بیماری همه گیر «کرونا» نام این چالش بزرگ است که بدون تردید تنها با همدلی و به میدان آمدن همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی کشور عبور از آن با کمترین هزینه و آسیب گذر کرد زیرا در غیر این صورت نتیجه تلاش‌های یک سویه دولت و یا بخشی از مردم به سرانجام مطلوبی نخواهد رسید.

اما از زاویه‌ای دیگر که به این بیماری و تاثیرات مخربش در جامعه بنگریم و آسیب‌های جسمی و روانی حاصل از شیوع آن را فاکتور بگیریم به کاهش معاملات اقتصادی در بازار و کاهش درآمدهای اصناف مختلف خواهیم رسید، مشکلی که در آستانه عید نوروز همه فعالان بازار را با دغدغه‌های بزرگی ازجمله موضوع اجاره بهای مغازه رو به رو کرده است.

در این فضا قطعا همکاری مالکان با مستاجران و درک شرایط بازار می‌تواند تا حدودی شرایط را برای بازاریان قابل تحمل‌تر کرده و مضاف بر آن موجب شود تا آنها نیز با خیالی آسوده‌تر نسبت به حضور کمتر در بازار و محل کار بیاندیشند.

در همین راستا «حاج عدالت عیسی بیگی» یکی از مالکان پاساژها در شهر گنبدکاووس که در زمره نیکوکاران و خیرین این شهرستان نیز به شمار می‌رود در اقدامی شایسته و پسندیده یک ماه اجازه مغازه‌های پاساژ را به مستاجران خود بخشید تا در این وضعیت نا به سامان بازار کمکی به آنها کرده باشد.

 

وی با بیان اینکه  امیدواریم این اقدام کوچک بنده بتواند به عنوان یک فرهنگ در سطح شهرستان ادامه داشته باشد، افزود: از همه مالکان عزیز تقاضا می‌کنم با درک شرایط سخت بازار برای فعالان این عرصه در حد توان به مستاجران خود کمک کنند.

عدالت عیسی بیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه این اقدام را به عنوان یکی از کوچک‌ترین وظایف خود در این شرایط حساس انجام دادم، اظهار کرد: در این شرایط همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم با قدرت این بیماری را شکست دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار