استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات عمرانی در استان تعطیل نشده است، گفت: اجرای بیمارستان رامیان و ۶۰۰ تختخوابی گرگان به زودی آغاز خواهد شد.

اقدامات عمرانی گلستان تعطیل نشده است/کلنگ زنی ۲ مرکز درمانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس در نشست هم اندیشی با امامان جمعه شیعه و سنی استان اظهارکرد: همه ما تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم و حتی شاهدیم مقام معظم رهبری هم تاییدات این ستاد را محترم شمرده اند و همه را به اجرای آن توصیه کرده اند.

وی افزود: همراهی و وحدت علمای استان اعم از اهل تشیع و تسنن مانع بزرگی در شیوع ویروس کرونا بود و خوشبختانه وضعیت استان رو به بهبود رفته است اما هنوز خطر به صورت کامل رفع نشده است.

حق شناس ادامه داد: پیش بینی شرایط آتی سخت است و امیدواریم خطر این ویروس به صورت کامل استان، کشور و دنیا را ترک کند اما تا زمانی که مصوبات بالا دستی مبنی بر عدم شکل گیری تجمعات است و هنوز ابتلا و مرگ بر اثر ویروس کرونا در استان وجود دارد نمی توانیم اجازه برگزاری مراسمات دینی و سایر تجمعات را صادر کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه دنیا امروز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، یادآور شد: پیش بینی بانک جهانی برای اقتصاد آمریکا در سال جاری رشد مثبت سه درصدی بوده در حالی که شیوع کرونا این کشور را با رشد منفی ۶ درصد مواجه کرده است.

حق شناس با اشاره به فرهنگ غنی مردم ایران خاطرنشان کرد: طرح کمک مومنانه و مواسات که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند با محوریت فرمانداری ها، امامان جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان ها در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و خیرین بسته های معیشتی را آبرومندانه به اقشار آسیب دیده برسانیم.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل اقلام غذایی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است و مردم می توانند در شرایطی که امکان افطاری دادن و خیرات در ماه مبارک رمضان وجود ندارد با شرکت در این اقدام خیرخواهانه در ثواب آن شریک شوند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقدامات عمرانی در استان تعطیل نشده است، گفت: کلنگ زنی بیمارستان گمیشان انجام شده و اجرای بیمارستان رامیان و ۶۰۰ تختخوابی گرگان به زودی آغاز خواهد شد و این اقدامات به معنای توجه به بخش بهداشتی و درمانی در استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار