رئیس پلیس فتا استان گلستان از راه اندازی تعداد دو رده پلیس فتا در شهرستان‌های کلاله و آق قلا خبر داد.

پلیس فتا در دو شهرستان کلاله و آق قلا راه اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ دوم ابراهیم پرسا، رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر اعلام کرد: با توجه به احساس نیاز تاسیس رده پلیس فتا در شهرستان‌های حوزه فرماندهی انتظامی استان گلستان با پیگیری های مستمر بعمل آمده تعداد دو رده پلیس فتا در شهرستان‌های کلاله و آق قلا راه اندازی شد. 

وی افزود: در استان گلستان به غیر از ستاد پلیس‌فتا در مرکز استان، فقط شهرستان گنبد دارای رده پلیس فتا بوده‌ که با این مرحله از شروع به کار پلیس فتا در شهرستان های کلاله و آق قلا، تعداد پلیس فتا شهرستانها به سه رده رسیده است.

 سرهنگ‌ دوم پرسا اشاره کرد: پلیس فتا برنامه دارد که در آینده نزدیک در سایر شهرستان‌ها نیز این پلیس تخصصی را تاسیس کند تا شهروندان استان گلستان جهت پیگیری جرائم سایبری و رایانه‌ای بتوانند به رده این پلیس دسترسی راحت ،سریع و آسان داشته باشند. 

 رئیس پلیس فتا استان گلستان به هموطنان هشدار داد : فضای مجازی سبب ایجاد فرصت ها و تهدیداتی برای اقشار مختلف جامعه گردیده، لذا صرفنظر از تمام مزایا و فرصت ها نیاز هست که شهروندان و خانواده ها از آسیب ها و جرائم  نوظهور آگاهی کافی داشته باشند تا در دام پیچیدگی های فضای مجازی قرار نگیرند.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و یا نیاز به مشاوره از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir  موارد را گزارش دهند .

 

ارسال نظر

  • علی کریم نژاد
    0

    سلام یه ماشین با شماره پلاک شهر کلاله با من تصادف کرد وخسارت دیدیم ولی ایشون فرار کرده .. چطوری بفهمم صاحب ماشین کیه شماره پلاکشو دارم ..

  • علی کریم نژاد
    0

    سلام یه ماشین با شماره پلاک شهر کلاله با من تصادف کرد وخسارت دیدیم ولی ایشون فرار کرده .. چطوری بفهمم صاحب ماشین کیه شماره پلاکشو دارم ..

آخرین اخبار