مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که شیوع ویروس کرونا خللی در فعالیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان ایجاد نکرد و تولید در این واحدها بدون وقفه ادامه دارد.

کرونا خللی در فعالیت شهرک‎ها و نواحی صنعتی گلستان ایجاد نکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الله خلیل زاده روز پنجشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: تعطیلی برخی واحدها در شهرک ها و نواحی صنعتی طبق برنامه‌ریزی قبلی و به دلیل فرارسیدن سال نو بود که با پایان تعطیلات رسمی، تولید در آن ها از سر گرفته شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، کارکنان و کارگران شاغل در آن به طور مستمر غربالگری و تب سنجی می شوند و عملیات ضدعفونی و گندزدایی ساختمان‌های اداری و نگهبانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، معابر، واحدهای صنعتی و تاسیسات آبرسانی شهرک صنعتی گلستان نیز با جدیت و به صورت مستمر انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان در حد توان نسبت به تهیه مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی مورد نیاز کارگران اقدام می کنند.

گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی ( شهرک هزار هکتاری اترک ) با مساحت دو هزار و ۴۱ هکتار دارد که در این شهرک ها و نواحی صنعتی ۷۶۶ واحد بهره بردار با اشتغال ۱۴ هزار و ۳۲۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال فعال است.

بر اساس آخرین آمار، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر روز ۲۷ فروردین به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور رسید که از این تعداد چهار هزار و ۷۷۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۹ هزار و ۹۹۳ نفر بهبود یافتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار