رشیدیان گفت: بازسازی ۶۳۰ واحد خسارت دیده از سیل در شهرستان گالیکش در دستور کار قرار گرفت که تاکنون با پیشرفت ۸۳ درصدی همراه بوده است.

پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی بازسازی واحدهای سیل زده گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ابوالفضل رشیدیان» امروز (پنجشنبه 28 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته با حمایت دولت در راستای جبران خسارت های سیل اقدامات شاخصی در حوزه بنیاد مسکن شهرستان گالیکش صورت گرفت.

 

رئیس بنیاد مسکن گالیکش ادامه داد: حدود یک هزار و 100 واحد در سیل سال 98 در شهرستان گالیکش دچار خسارت شد که از این میزان 420 واحد نیاز به تعمیر داشت.

 

رشیدیان افزود: همچنین بازسازی 630 واحد خسارت دیده از سیل در شهرستان گالیکش دنبال شد که به پیشرفت 83 درصدی رسیده است و تا پایان فصل بهار کار ساخت این واحدهای مسکونی به اتمام خواهد رسید.

 

رشیدیان بیان کرد: در حوزه جبران خسارت های سیل برای واحدهای مسکونی که نیاز به بازسازی داشت نزدیک به 40 میلیارد تومان تسهیلات 14 درصدی و 16 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در شهرستان مینودشت و گالیکش پرداخت شد.

 

وی به اهدای هشت تن سیمان رایگان برای ساخت و سازهای واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل اشاره کرد و افزود: 630 واحد در شهرستان های مینودشت و گالیکش نیز به بانک های عامل برای ساخت واحدهای مسکونی معرفی شده که ساخت و ساز این واحدهای مسکونی تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

 

رئیس بنیاد مسکن گالیکش ابراز داشت: مردم برای پیشگیری از کرونا مسائل پیشگیرانه را رعایت کنند و تنها با همکاری مردم است که می توانیم کرونا را شکست دهیم.

 

رشیدیان بیان کرد: در این ایام که با شیوع کرونا مواجه هستیم مردم انتظار دارند در کوتاه ترین زمان خدمات دریافت کنند که از آنها درخواست می کنم با ما همراهی داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار