یگان‌های مستقر ارتش در گلستان امروز جمعه همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا به جای رژه تجهیزات نظامی، رژه "مدافعان وطن، یاوران سلامت" برگزار کردند.

رژه خدمت نیروهای ارتش در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ ارشد نظامی آجا در گلستان در حاشیه این رژه گفت: شیوع ویروس کرونا سبب شد تا ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح جایگزینی "رژه خدمت" را به جای رژه نظامی انتخاب کند که در این راستا با شعار "ارتش فدای ملت، مدافعان وطن و یاوران سلامت" رژه سلامت در گرگان برگزار شد.

سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسگری افزود: یکی از برنامه های این رژه ، گندزدایی معابر، خودروها و اماکن و انجام تب سنجی و غربالگری شهروندان بود.

وی افزود: غیور مردان ارتش علاوه بر پاسداری از امنیت کشور، در روزهای سختی مانند شیوع کرونا دوشادوش مردم برای رفع مشکلات پای کار بوده و خواهند بود.

ارشد نظامی آجا در گلستان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار سایر نیروهای مسلح اقدامات خود در مقابله با ویروس کرونا را آغاز کرده و تا پایان ایستاده است.

وی از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پادگان های ارتش خبر داد و گفت: به خانواده ها اطمینان می دهیم که جای هیچ نگرانی و دغدغه ای در خصوص سلامتی فرزندان آنان در پادگان وجود ندارد.

همچنین استاندار گلستان در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی دلاور مردان ارتش در سطوح زمینی, هوایی, دریایی و پدافند هوایی تبریک گفت و اظهار کرد: ارتش پس از انقلاب در دل مردم جای گرفت.

در پیام هادی حق شناس آماده است: مهمترین وجه تمایز ارتش قبل از انقلاب با ارتش بعد از انقلاب معنویتی بود که در ارتش شکل گرفت و به تعبیر حضرت امام (ره) به ارتش اسلام تبدیل شد و ایشان فرمودند" ارتش اسلام احترام دارد و کسی حق ندارد احترام را از آنها سلب کند".

تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان ناشی از این بیماری در کشور به بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

این ویروس از کشور چین به دیگر کشورها سرایت کرده و ساختار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع جهانی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار