به مناسبت بزرگداشت روز ارتش مراسم «رژه خدمت» در گرگان برگزار شد، تداوم کمک مومنانه مدافعان وطن در قامت یاوران سلامت، مردم را برای حذف این ویروس منحوس امیدوارتر کرد.

تداوم کمک مومنانه مدافعان وطن در قامت یاوران سلامت/ اجرای 4 آیتم سلامت محور با 60 خودرو

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، مراسم «رژه خدمت» روز ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» امروز از محل پادگان 230 ارتش شهرستان گرگان آغاز شد، 29 فروردین امسال روزی متفاوت برای ارتشیان سلحشور بود، دلاورمردانی که امروز هم به عنوان رژه خدمت مثل همیشه در کنار مردم هستند، 29 فروردین یادآور مردانی است که از نفس افتادند تا وطن از نفس نیفتد.

*سعیدعسکری: رژه خدمت در 50 نقطه شهر/ اجرای 4 آیتم سلامت محور با 60 خودرو

ارشد نظامی آجا در استان گلستان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در این رزمایش ما بعد از رژه خودروی، در نقاطی که در شهر مشخص شده است عملیات سمپاشی، عفونت‌زدایی، توزیع اقلام بهداشتی، همچنین پالایش و تست‌های غربالگری را انجام خواهیم داد.

محمدعلی سعیدعسکری افزود: نمونه‌هایی از تجهیزات رفع‌آلودگی، خودروهای طراحی شده و کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش 230 گرگان برای امدادرسانی به مردم در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در این رژه به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: تیم‌های خدمات چهارگانه تیپ 203 ارتش در استان پس از صدور فرمان رژه به میدان آمدند و در رفع آلودگی در سطح شهر، مجموعا با 50 تیم 10 نفره معادل 500 نفر و در 50 نقطه شهر به ایفای نقش پرداختند.

به گفته سعیدعسکری؛ 60 خودرور از انواع مختلف در چهار آیتم ضدعفونی خودرو، گندزدایی معابر و سطوح شهر، توزیع ماسک و تب سنجی، غربالگری و پایش نفرات را در سطح استان انجام دادند.

* حمیدی: مدافعان وطن یاوران سلامت شدند

در این مراسم فرماندار گرگان نیز با اشاره به خدمات بی‎بدیل ارتش این روز را به دلاوران همیشه در صحنه تبریک گفت و بیان کرد: ما در سیل گلستان حضور پرشور ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای خدمتگزاری در حوزه های مختلف داشتیم.

محمد حمیدی با قدردانی از تلاش‌های ارتش در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: مدافعان وطن یاوران سلامت شدند و در زمینه ویروس منحوس کرونا عزیزان ارتش با قوت و قدرت پای کار آمدند ارتش قهرمان در ضدعفونی شهرها و کمک رسانی به خانواده‌های محروم همچنین در درمان بیماران نقش‌‌آفرینی کرد.

*نمایش عظمت مدافعان وطن با رژه خدمت

بر اساس این گزارش؛ مردم نیز قدرشناس خادمان خود هستند و روز ارتش را به مدافعان وطن تبریک گفتند کسانی که امروز به عنوان یاوران سلامت به یاری مردم شتافتند تا عظمت این نهاد را بار دیگر به نمایش بگذارند.

نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان ضمن تقویت توان رزمی و آمادگی دفاعی خود، خدمات اجتماعی عام المنفعه را در دستورکار خود داشته و دارند، ارتش قهرمان همیشه در کنار مردم بوده و است برای اینکه این نهاد مکتبی، مردمی و ولایت‌محور است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار