سهرابی گفت: مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند و رانندگان از دور زدن غیر ضرور در خیابان های سطح شهر گرگان خودداری کنند.

رانندگان از دور زدن غیرضرور در خیابان ها گرگان خودداری کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مهدی سهرابی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: درخواست داریم که مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و برای خروج از منازل عجول نباشند.

 

رئیس پلیس راهور گرگان ادامه داد: عدم رعایت مسائل بهداشتی منجر می شود که خانواده ها بهای سنگینی را بدهند و این بها همان به خطر افتادن سلامتی اعضای خانواده است.

 

سهرابی با بیان اینکه به رانندگان تاکید می کنیم که از سفرهای غیرضرور خودداری کنند، یادآور شد: رانندگان بیشتر در معرض خطر این بیماری قرار دارند و نیاز است که به مسائل پیشگیرانه اهتمام داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: رانندگان از دور زدن های غیرضرور در خیابان های سطح شهر خودداری کنند و در صورت خروج از منزل حتما مسائل پیشگیرانه رعایت شود.

 

رئیس پلیس راهور گرگان تاکید کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد در بین شهرها برداشته شده ولی در بین استان ها وجود دارد.

 

سهرابی بیان کرد: بار ترافیکی جاده های استان گلستان 70 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است و کاهش بار ترافیکی در استان منجر به افزایش سرعت خودروها شده است.

 

وی افزود: رانندگان باید به این مهم تاکید داشته باشند که حداکثر سرعت در شهر گرگان 60 کیلومتر است و افزایش سرعت در سطح شهر منجر به بروز بیشتر حوادث رانندگی می شود.

 

رئیس پلیس راهور گرگان  ابراز داشت: با افزایش سرعت در هنگام سوانح قدرت واکنش و کنترل خودرو سخت تر می شود  تاکید می کنیم رانندگان سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار