حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: برنامه های سحر ماه ضیافت الهی در امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان به صورت زنده از سیمای مرکز گلستان پخش می شود.

​پخش ویژه برنامه های سحر ماه رمضان از سیمای مرکز گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه های اوقاف و امور خیریه گلستان در ماه ضیافت الهی اظهار کرد: مذاکراتی با صدا و سیمای مرکز استان گلستان انجام شد تا در سحرهای ماه مبارک رمضان، برنامه های ویژه ای به صورت زنده از آستان امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان پخش شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، جزءخوانی قرآن کریم از طریق فضای مجازی را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان برشمرد و ادامه داد: به منظور بهره مندی مردم روزه دار و مؤمن گلستان برنامه های متنوعی از طریق صدا و سیما و فضای مجازی تدارک دیده شده است.

 

وی تأکید کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های ماه مبارک رمضان امسال بدون حضور مردم برگزار خواهد شد و مردم می توانند از بستر صدا و سیما و شبکه های اجتماعی از برنامه های معنوی ماه رمضان بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه شیوع کرونا ماه مبارک رمضان امسال را متفاوت کرده است، ابراز داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه، اصحاب وقف و هیئت های امناء و غیره همدلانه پای کار هستند و تاکنون برای تهیه بیش از 5 هزار بسته معیشتی اعلام آمادگی شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از مردم گلستان خواست در رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت داشته باشند و گفت: بسته های معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار