مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از اعطای ۷۶ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان استان در سال ۹۸ خبرداد.

اعطای ۷۶ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عیسی بابایی اظهارکرد: سال گذشته ۱۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک معیشت برای ۷۳ هزار و ۲۲۰ خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

بابایی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال های اخیر، گفت: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امرار معاش نیازمندان در شرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک‌هزینه‌ جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی هم ارائه کرده تا گره گشای مشکلات آن ها باشد.

وی افزود: کمیته امداد استان در سال ۹۸ با هدف رفع مشکلات نیازمندان با اعطای حدود ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به ۱۲ هزار و ۴۸۰ مددجوی گلستانی، تسهیلاتی برای کمک هزینه درمانی، جهیزیه، دانشجویی، مسکن، اشتغال، بدهی مالی و آسیب دیدگان سیل پرداخت کرد.

بابایی با قدردانی از تعامل بانک ها با این نهاد، عنوان کرد: تمامی خدمات کمیته امداد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود زیرا رسیدگی و خدمت به خانواده‌های نیازمند، وظیفهی بزرگ و خطیری است که کمیته امداد تاکنون به خوبی توانسته از عهده این مهم برآید اما همچنان نیازمند انجام اقدامات اساسی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار