سرپرست پلیس راهور استان گلستان گفت: مهلت عدم جریمه «معاینه فنی» و «پایان اعتبار گواهینامه» تمدید شد.

فعالیت۱۳مرکزمعاینه فنی درگلستان/مهلت عدم جریمه معاینه فنی تمدیدشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به استناد تدابیر ابلاغی از پلیس راهور ناجا، در راستای کاهش مراجعات مردمی به مراکزخدمات دهی از جمله پلیس +۱۰ و مراکز معاینه فنی، کسانی که تاریخ گواهینامه آنها منقضی شده و همچنین دارندگان خودروهایی که مدت اعتبار معاینه فنی آنها به اتمام رسیده، تا پایان ماه مبارک رمضان اعمال قانون نخواهند شد و نیازی به تمدید گواهینامه و معاینه فنی خودروها نیست.

وی افزود: لذا در مهلت باقیمانده تا پایان ماه مبارک رمضان باید به نحو مقتضی و با رعایت پروتکل های بهداشتی موجبات تعویض و اخذ معاینه فنی خودرو را فراهم کنند.

مهاجر بسطامی گفت: استعلام قضائی توقیف و رفع توقیف سیستمی خودروها نیاز به مراجعه مردم به اداره پلیس راهور نبوده و از طریق سامانه ارتباط الکترونیک قوه قضائیه با پلیس راهور صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در گلستان ۱۳ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و دو مرکز معاینه فنی خودروی سنگین وجود داشته که در سطح استان پراکنده هستند.

وی در خصوص تاریخ شروع آزمون های آئین نامه راهور اعلام کرد: بستر های اخذ آزمون بر اساس پروتکل های طرح اجتماعی هوشمند فراهم شده و به محض اعلام از مراکز ذی صلاح، بدواً اطلاع رسانی و به صورت برنامه ریزی شده اخذ آزمون ها شروع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار