مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از مسافران و گردشگرانی که قصد دارند این استان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، خواست سفر خود را به تعویق بیندازند.

درخواست مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از مسافران و گردشگران؛ ‌آمادگی پذیرش ‌ندا‌ریم / سفرهایتان را به تعویق بیندازید

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا ضربه سختی به تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و بومگردی‌های استان وارد کرده است، اظهارداشت: فعالان گردشگری استان خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کرده بودند اما به علت شیوع بیماری کرونا و عدم پذیرش مسافر با مشکلات زیادی مواجه شدند.

وی با اشاره به سفید شدن اوضاع در برخی از شهرهای استان و حضور برخی مسافران در استان از گردشگران و مسافرانی که قصد دارند گلستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند خواست برنامه سفر خود را به استان لغو نکنند بلکه به تعویق بیندازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه مسافران سفر خود را بعد از شکست کامل کرونا برنامه‌ریزی کنند، گفت: به طور قطع بعد از پایان کرونا، میزبان شایسته‌ای برای گردشگران خواهیم بود و حتما مشوق‌ها و تخفیف‌هایی را برای حضور در واحدهای اقامتی در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در صورت لغو محدودیت‌ها، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان گردشگران و مسافران خواهیم بود.

تجری همچنین از مدیران واحدها و تأسیسات گردشگری استان که برای سلامتی شهروندان به صورت داوطلبانه، مجموعه‌های خود را تعطیل کردند، قدردانی کرد.

وی گفت: بعد از شکست کرونا برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی را برای حضور گردشگران و مسافران برگزار می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار