فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در این شهر خبر داد.

کارگر منزل سارق به عنف درآمد/ دستگیری اعضای باند در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: روزهای گذشته یک فقره سرقت به عنف از یک منزل مسکونی در گرگان به پلیس گزارش شد که صاحب منزل دارای طلافروشی بوده وسارقان در این سرقت به عنف مقادیری طلا و جواهر را به سرقت بردند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم ویژه تحقیقات در کلانتری 12 گرگان تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد و اقدامات اطلاعاتی پلیس برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

فرمانده انتظامی گرگان تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، پلیس به رفتارهای کارگر خانمی که در این منزل کار می‌کرده مشکوک شدند که مشخص شد این کارگر نقش مستقیم در هدایت سارقان به محل سرقت داشته است.

شیرازی تاکید کرد: در کمتر از پنج ساعت پس از وقوع سرقت، کارگر منزل و دو سارق موثر در وقوع این جرم شناسایی و طی سه عملیات هماهنگ در سه نقطه مختلف دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی نشان داد کارگر این منزل مادر و همسر دو سارق دیگری بودند که به محل سرقت مراجعه کرده و سرقت به عنف را انجام دادند.

فرمانده انتظامی گرگان متذکر شد: اعترافات سارقان نشان داد این کارگر که می‌دانست صاحب خانه دارای طلافروشی است و مقادیری طلا و جواهر را در منزل نگهداری می‌کند، از فرزند و همسرش درخواست کرد به منزل مراجعه کرده و با صحنه‌سازی، اقدام به سرقت به عنف طلا و جواهر کنند.

شیرازی گفت: متهمان پس از تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار